Przeskok do biznesu
  • Łukasz ZboralskiAutor:Łukasz Zboralski

Przeskok do biznesu

Dodano: 
Kamil Stoch pokazuje się w kolorowych czapkach – to projekty jego żony, które sprzedają we własnej firmie Kamiland. Swoje czapki sprzedaje też inny ze skoczków – Piotr Żyła
Kamil Stoch pokazuje się w kolorowych czapkach – to projekty jego żony, które sprzedają we własnej firmie Kamiland. Swoje czapki sprzedaje też inny ze skoczków – Piotr Żyła Źródło: Ewa Bilan-Stoch / Kamiland
Najbardziej rozpoznawalni zimowi sportowcy próbują swoich sił w biznesie. Czy dzięki osobistym markom mają szanse na rozwój firm?

Zimowe sporty same w sobie są wielkim biznesem. Żeby się o tym przekonać, wystarczyło wejść do jednego z wielkich sportowych sklepów w stolicy w weekend, w którym dla dzieci z Mazowsza rozpoczynały się ferie. Tłumy ludzi chwytały z półek jak leci: narty, snowboardy, sanki, a do tego dziesiątki akcesoriów i ubrań, oczywiście w najmodniejsze wzory sezonu. Nie powinno dziwić, że w ten wielki nurt próbują wpasować się sportowcy zajmujący się zimowymi dyscyplinami. Zwłaszcza że oni nie mogą liczyć na gigantyczne zarobki, tak jak zawodnicy uprawiający inne sporty.

Cały artykuł dostępny jest w 4/2018 wydaniu tygodnika Do Rzeczy.

Czytaj także